1. Na wschód od Edenu- jedna z moich ulubionych powieści, świetnie napisana, genialne postaci i ciekawa fabuła
2. Myszy i ludzie- krótka, ale treściwa
3. Grona gniewu- prawdziwe problemy prawdziwych ludzi. Steinbeck potrafił pisać o codziennym życiu bez popadania w banał