Filmy od których zaczynał - Koszmar z ul Wiązów 3 (najlepsza częśc serii) czy The Blob to jedne z lepszych horrorów jakie w ogóle powstały, szkoda że nie poszedł dalej tą drogą.
1.Maska 7/10 2.Egzekutor 5/10 3.Próba sił 2/10 4.Król Skorpion 2/10
Tego nigdy nie zdoła już "przeskoczyć"
Temat mówi wszystko.
tak żadko kręci. III Freddy był jednym z najlepszych jakie powstały.....
:D
Filmy które nakręcił to same kiczowate dna, służą rozbawianiu pop-mas.