Jedna rzecz mi się nie podobała w tym filmie... w związku z chlamydią.. wystarczyłoby, żeby
główna bohaterka zrobiła sobie test i by wszystko wyszło na jaw. Ogólnie mi się podobał i
daję 8/10
Polecam Filmy Johna Hughesa:
"Wolny dzień Ferrisa Buellera",
"Klub winowajców",
"Dziewczyna w różowej sukience",
"Szesnaście świeczek".
Warto odkryć także:
"Ognie Św Elma" z Robem Lowe, Emilio Estevezem, Demi Moore, Andie McDowell,
"Stań przy mnie" z Riverem Phoenixem
"Stracone lata" z Riverem Phoenixem,
"Co dalej? (Breaking away) z Dennisem Quiadem
"Rumble fish" z Mattem Dillonem, Diane Lane i Mickey Rourkiem
"Wyrzutki" z Diane Lane, Patrickiem Swayze, Tomem Cruisem, Emilio Estevezem
"Peggy Sue wyszła za mąż" z Kathleen Turner i Nicolasem Cagem...
"Clueless" z Alicią Silverstone
"Wybory" z Reese Whiterspoon
"Slumsy Beverly Hills"
"Burza lodowa" z Katie Holmes, Tobey Maguirem, Christiną Ricci i Elijahem Woodem
"Zabijanie na śniadanie" z Johnem Cusackiem i Minnie Driver,
"Dzika namiętność" z Jeffem Danielsem i Melanie Griffith
"Zakochana złośnica" z Heathem Ledgerem, Julią Stiles
"Dziewczyna z sąsiedztwa" z Elishą Cuthbert i Emilem Hirschem
Kiedyś to robiono filmy o młodzieży!
Zabawne, inteligentne, śmiałe obyczajowo ale nie wulgarne.