Dajecie jak głupi te 1. Nawet nie potraficie uargumentować, dlaczego film wam się nie podoba. Jeśli ktoś napisze: ''Dłupi film bo tak'', to to nie jest argument...
Oczywiście ode mnie 10/10!
Miałbym taką małą prośbę do społecznośći filmwebu. Czy mógłby mi ktoś łaskawie wymienić jakie horrory są parodiowane w każdej części Strasznego filmu? Byłbym wdzięczny :)
Po pierwsze Brokeback Mountains to nie horror, a po drugie takiego filmu nie powinno się parodiować, jeśli to nawet jest jedna scena z filmu >.<
10/10 ^^
Znacie moze jeszcze jakies filmy w tym stylu ?
Oprócz innych części strasznego filmu, poznaj moich spartan, wielkiego kina, nagiej broni, ściąganego, totalnego kataklizmu i szklanką po łapkach co polecacie z filmów tego stylu. ? :)
Najsłabsza część cyklu. Na dobrą sprawę mało było śmiesznych momentów. Gdyby nie było niezrównanego Nielsena pewnie dałbym 5.
http://gfx.filmweb.pl/ph/76/94/107694/136391.1.jpg
http://gfx.filmweb.pl/ph/76/94/107694/136393.1.jpg
Z góry dzięki. :D
Wiem tylko,że "Wojna Światów","Piła","Piła2","Osada ","Za wszelką cenę","Klątwa-The Grudge","King Kong". Jeszcze coś ? Może ktoś wie?
Ponoć miały być jakieś parodie filmów o superbohaterach :P
Jedynka była filmem dobrym. Z kolejnymi częściami było tylko gorzej. Ostatnia część względem poprzednich była tragedią. Mam nadzieję, że piąta część będzie czymś lepszym.
Podsumowując:
Jedynka - 7+/10 - Najlepsza część serii. No i genialni bracia Wayans.
Dwójka - 6+/10 - To już nie to samo co jedynka, mimo...
Film prezentuje raczej humor kiblowy ... Niesmaczne gagi, fatalna gra aktorska to wszystko możecie znaleźć już teraz w gniocie roku Straszny film 4....
Lepiej w ogóle nie komentować